“Let’s talk about fashion” a fost o lectie despre creativitate si alegeri inspirate, dar si despre cum eleganta nu este despre a fi remarcat, ci despre a fi tinut minte.

Trio formidabil pe scena de la #Creativo

Trei femei puternice, caru au dezolvat business-uri de succes in industria fashion, au venit la #Creativo pentru a vorbi despre diferenta dintre stil si moda, dar si despre cum o imagine ireprosabila poate fi construita cu minimum de efort, daca ai o atitudine corespunzatoare si o perceptie corecta cu privire la rolul unei tinute ca o continuare fericita a propriei personalitati.

Elena Perseil, Silvia Serban si Elena Cernatescu au facut un trio formidabil pe scena de la #Creativo. Au inspirat, au motivat, au conturat idei frumoase despre ceea ce inseamna fenomenul fashion, in mintea numerosilor participanti la conferinta. Extrem de sincere si degajate, nu s-au erijat in modele absolute si nici nu au sustinut ca exista o reteta de succes ce poate fi aplicata pentru a reusi intr-o industrie atat de grea si versatila, cum este industria modei.

Dedicare completa si dragoste fata de client

Rabdarea si dedicarea completa in expansiunea si dezvoltarea serviciilor furnizate clientului au reusit sa constituie pentru ele o reteta de succes.

”Eu mi-am iubit si imi iubesc clientela” a spus, atat de frumos, celebrul designer, Elena Perseil. „Cred ca de aici pleaca totul. De la respect fata de client, anticiparea dorintelor lui, reproducerea cit mai fidela a nevoilor pe care le are si calitate deplina in produsul pe care i-l livrezi. In rest, naturalete, sinceritate si dedicare deplina pentru aceasta meserie. Daca nu pui pasiune si nu iubesti tot ceea ce inseamna moda, asta se va vedea si vei dezamagi. In moda, ca designer, trebuie sa isi descoperi sufletul. Sa se vada in toate creatiile tale inima si dragostea pe care le-ai asezat in piesa vestimentara creata. Nu o sa placi tuturor, insa nu asta este scopul”.

Aceleasi trei doamne ale modei romanesti au sustinut ca imaginatia si creativitatea pe care trebuie sa le ai ca designer, trebuie atent si corect coroborate cu o buna strategie de marketing. Si, pe alocuri, cu un oarecare talent actoricesc, a completat Silvia Serban, trainer Atelierele ILBAH, cunoscuta pentru dragostea ei fata de scena si suflul absolut inovator adus in moda.

Elena Cernatescu: „Promovarea este cheia reusitei. Ca sa te faci remarcat trebuie sa ai implementata o strategie care sa te faca nu vizibil, ci foarte vizibil. Participarea la marile festivaluri de moda este, iarasi, esentiala. Relationarea contribuie si ea la dezvoltarea durabila a afacerii pe care o ai. Succesul se dobanedeste in timp, trebuie sa ai rabdare, sa inveti din esecuri, sa nu te demoralizezi si sa dai dovada de profesionalism, dedicare si implicare in proportie de 100%, pentru ca orice misiune vestimentara sa fie realizata la cele mai inalte standarde”.

Publicul prezent a aplaudat, la finalul conferintei, naturaletea si degajarea cu care cei trei designeri de top au stiut sa isi spuna povestea si sa transmita sfaturi utile celor aflati la inceput de drum in aceasta industrie. De fapt, la inceputul unei vieti cat se poate de creative.