Promovarea “smart”  in online si social media


Florin Petu,  managing partner la AdMarks Media, prezent  la #Creativo.

Despre importanta promovarii unui business in online si despre cresterea vizibilitatii pe ce inseamna motorul de cautare Google, dar si in Social Media a vorbit acesta, in cadrul conferintei Online&Social Media. S-a discutat si despre continutul pe care trebuie sa il aiba postarile de pe retelele de socializare si cat de mult conteaza sa alegi platforma potrivita pentru a-ti promova brandul.

 


Conferinta a atras oameni care au cautat strategii de promovare in mediul virtual


Participantii au fost majoritatea oameni care au propriul business si vor sa il dezvolte in mediul virtual, oameni care cauta o strategie cu focus pe renatbilizarea investitiei in promovarea online. Florin Petu a interactionat cu publicul sau, a raspuns tuturor intrebarilor, ba chiar i-a provocat pe cei prezenti  sa vina cu propriile idei de dezvoltare in online.

Oamenii au dat dovada de creativitate, majoritatea sustinand ca s-au gandit  la abordari diferite de promovare in online. Campanii care sa atraga publicul prin continut de calitate.  Ca vorbim de marketingul de tip inbound sau metodele de promovare outbound ( cele platite), totul consta in eficienta, atentia acordata continutului, prezentarea informatiei intr-un mod  total nou  si resursele pe care le ai disponibile.

 


Oamenii doar scaneaza informatia. Important e sa fii in top


Conferinta s-a vrut a fi una de informare si prezentare a unor date cat de poate de reale si de actuale referitoare la ce inseamna publicitatea in sfera virutala.  De la crearea continutului viral, pana la implementarea corecta a celor mai bune metode de promovare.

Din spusele speakerului, obiectivul unui site, la ora actuala, este sa se afle in primele trei pozitii de rezultate pe Google. Nu doar pe prima pagina, asa cum era valabil in urma cu cativa ani, ci in primele trei pozitii. Asta fiindca oamenii nu mai au rabdare. Ei doar scanaeaza informatia. De aceea trebuie sa fii in top. Ce sa mai vorbim de a doua pagina…Acolo nu se mai uita aproape nimeni.

Cum ajungi sa iti plasezi site-ul  pe prima pagina si in primele pozitii? A raspuns acelasi Florin Petu, in cadrul conferintei Online &Social Media, la #Creativo.

Din punctul sau de vedere, ca specialist in domeniul campaniilor de marketing digital, asta e o munca de lunga durata. E nevoie de investitie financiara, care poate ajunge si la cateva mii de euro, in functie de complexitatea proiectului, si de rabdare. Foarte multa rabdare.  Fiindca, a spus Florin Petu, sunt sanse ca rezultatele nici sa nu se vada la inceput. Sa devii vizibil intr-o piata suprasaturata  ne e ceva usor. Si nu e pentru oricine.


See You Soon!