Fashion PR. Cum imaginea convinge, iar cuvantul seduce…
Cum se construieste un brand de succes? Cum faci ca acel brand sa ramana in mintea consumatorului? Cat de important este un PR, mai ales acum, cand retelele de socializare abunda in informatii de tot felul? Folosim sau nu persoane publice pentru a ne asigura cea mai buna forma de publicitate care, spunem noi, ne va garanta succesul in promovarea unui brand!?
La toate aceste intrebari si numeroase altele s-a raspuns in cadrul conferintei Fashion PR, organizata la #Creativo. Ines Turturica, trainer Atelierele ILBAH, totodata om cu peste 15 ani de experinenta in PR a incercat si, zicem noi a reusit sa clarifice cateva elemente esentiale cu privire la ceea ce inseamna promovarea unei marci pentru ca ea sa fie cunoscuta si apoi sa se vanda sustinut. Fiindca un an are 365 de posibilitati si fiecare dintre aceste posibilitati reprezinta o buna oportunitate de publicitate.
[rev_slider alias=”fashion-pr”]
Otrava si Eniko Szanto, despre promovarea cu succes a unui brand
Cei doi speakeri, invitati ai lui Ines Turturica, doi oameni cunoscuti, unul pe ceea ce inseamna segmentul fashion, celalalt pe online, mai exact pe castigarea spectaculoasa a mediului virtual printr-o strategie bine pusa la punct, care l-a ajutat sa se diferentieze de competitori, sa isi atraga cititori si sa ii faca sa ii devina fideli . Vorbim de Eniko Szanto, stilist, si Otrava (Blogu lu’ Otrava).
Doi oameni extrem de destepti si asumati, care stiu exact ce fac si ce vor. Daca vorbim de Otrava, unul dintre secretele prin care a reusit sa ramana in top pe online se numeste constanta cu care a facut si face ceea ce face. Adica scrie. Si o face bine. Transant, transparent, critic, de multe ori, cu responsabilitate si extrem de coerent. Iar daca vorbim de Eniko Szanto, vorbim de inspiratie, personalizarea stilului, atentie acordata detaliilor in orice tinuta, ea fiind adepta ideii ca simplitatea invinge, tocmai pentru ca privitorul pretuieste mai mult omul decat haina. Asta, in opinia lui Eniko, este limita styling-ului – haina nu are voie sa fie mai mult decat omul.
Fashion PR sau stapanirea corecta a abilitatilor de a promova moda
Felul in care cei doi au interactionat cu publicul participant la conferinta, a fost unul de senzatie. Fiecare cu propriile idei despre ce inseamna promovarea de brand. Pe langa crearea unui brand puternic pentru client, ori capacitatea de a stii cum sa lucrezi cu editorii de moda, intervine si un alt aspect extrem de important si, deopotriva controversat: lucram sau nu cu celebritati pentru ca produsul pe care vrem sa il promovam sa fie scos la lumina la modul cel mai bun cu putinta? Fiindca atunci cand o persoana publica poarta o anumita piesa, publicul, prin reviste de moda, ori online, afla despre asta si o doreste. Ce facem daca, insa, asocierea celebritate – produs nu este una potrivita? Asta poate afecta serios la capitolul credibilitate/ promovare/vanzare de produs.
Fashion PR nu a fost deloc o conferinta “usoara “, data fiind complexitatea subiectului abordat si a numeroaselor argumente pro si contra modului in care se face promovarea de brand. A fost, insa, o conferinta pe placul participantilor care au inteles ca ca imaginea convinge si cuvantul seduce… Depinde foarte mult cum stii sa faci asta!
Leave A Comment