Una dintre cele mai dinamice conferinte, derulate la #Creativo, a fost, cu siguranta, cea moderata de Ines Turturica si care i-a avut in prim plan pe trei dintre exponentii industriei fashion, ce s-au bazat si se bazeaza foarte mult pe ceea ce inseamna tehnici de promovare pentru a “vinde” o imagine. Unele inteligente, insa, coerente, cu o abordare corecta si deloc agresive.

Mircea Barbulescu (fashion designer), Ruxandra Panghe (jurnalist) si Claudiu Serban (international visual manager –Inditex) au raspuns intrebarilor lui Ines, trainer Atelierele ILBAH, totodata om cu peste 15 ani experienta in domeniul PR.

O imagine buna poate impune un stil de viata

Traim intr-o societate a informatiei, axata foarte mult pe ceea ce inseamna vizual. Da, imaginea vinde, iar daca ambalajul nu convinge, putina lume mai are rabdare sa testeze continutul. Lumea in care traim este una in care o imagine care vinde este o imagine castigatoare.

Cum se construieste un brand de succes? Cum faci ca acel brand sa ramana in mintea consumatorului? Cat de importante sunt tehnicile de promovare, mai ales acum, cand retelele de socializare abunda in informatii de tot felul? Cum poate o imagine sa impuna un stil de viata, dar si sa dea senzatia ca poti fi mai bun, mai frumos, mai sus pe scara ierarhica, doar datorita imaginii?

Pentru a fi credibil, nu ai voie sa dezamagesti

La toate aceste intrebari si numeroase altele s-a raspuns in cadrul conferintei „Boost Your Image”, organizata la #Creativo. Numerosi participanti, dornici sa afle ce sta in spatele unei imagini de succes, cum se construieste o astfel de imagine, cum se mentine ea in top pentru a vinde cat mai mult si la ce tips&tricks se recurge, de multe ori, pentru ca ceea ce vrei sa promovezi, sa atraga, sa capteze si sa fidelizeze.

Felul in care speakerii au interactionat cu publicul inscris la conferinta a fost unul de senzatie. Pertinent, fiecare si-a sustinut punctul de vedere si propriile idei despre ce inseamna promovarea de brand si despre cum nu ai voie se dezamagesti pentru a avea credibilitate pe termen lung. E clar ca traim intr-o societate de consum mereu in miscare, cu prea putin timp la dispozitie pentru a …lenevi asupra unui produs. Totul se petrece in ritm alert, pe “fast forward”, de aceea si produsul pe care tu il livrezi trebuie sa fie unul extrem de inteligent strecurat si plasat pe o piata atat de diversa si colorata, cum este cea de fashion.